Víkend na Korfu - Kerkyra

Korfu bylo dlouho na mém pomyslném seznamu míst, kam jsem se chtěla podívat. Když jsem loni v dubnu (2023) plánovala nějaký výlet na víkend, objevila jsem výhodné letenky a nebylo tak o čem přemýšlet.

Když hledám letenky na poslední chvíli, dívám se primárně na web www.azair.com. Vyhledává lety po cele Evropě. Pokud nějaký let vyberu, následně přejdu na web dané letecké společnosti a koupím letenky napřímo.

Letěli jsme z Bratislavy v pátek večer, bylo to fajn, protože jsme se ráno probudili už v hotelu a výhledem na moře a měli jsme cely den na prohlídku města.

Snídaně jsme měli zajištěné v hotelu, takže opět mám několik tipů na oběd/ večeři v centru. První den jsme našli pěknou restauraci se zahrádkou a dobrým hodnocením s názvem Old Times, Spirou Arvanitaki 7 zaměřena na Středozemní kuchyni. Vybrala jsem salát s krevetami. Odpoledne jsme při procházce městem našli skvělou kavárnu s výběrovou kávou Cafetierra, Kapodistriou 8.

Na večeři jsme zašli na řecký gyros do Ο Γύρος, Kalocheretou 3. Zde se podává s hranolkami uvnitř. Druhý den jsme zašli na brunch v Greco Str., Kapodistriou 25. Z nabídky jsem vybrala vejce Benedict.

Před odjezdem jsme stihli ještě kávu v Mikro cafe. Venkovní kavárna byla moc pěkná, my jsme si ale vzali kávu se sebou a je-li na letiště.

Ze zajímavých míst bych vám doporučila se podívat do staré i nové pevnosti. Budete mít odtud krásné výhledy.

Autobusem si zajeďte na Kanoni, kde je vidět na přistávací dráhu a to velmi z blízka. Po výstupu z autobusu se vám také naskytne úžasný výhled na záliv a na klášter. Po sestupu dolu k moři se můžete vydat na ostrůvek s klášterem nebo na hrází sledovat přistávání letadel. Corfu má jedno z nejkratších ranvejí v Evropě, proto jdou letadla na přistání ještě nad vodou. Takový pohled se jen tak nevidí.

Věřím, že i zbytek ostrova je krásný, jeho objevování si necháme na příště. Doufám, že vás článek zaujal a při Vaší návštěvě Corfu Vám budou informace k užitku.